We ontwikkelden de complete huisstijl voor RTV Utrecht en de AVRO identity ‘Voor een breder beeld’. Ook animeerden we een spot voor de Museumvereniging, over de nieuwe website van de Museumkaart.

Maar animatie en vormgeving kan ook onderdeel zijn binnen een edit. Zo maakten we voor waterbedrijf Vitens een corporate video waarbij onderdelen geanimeerd werden om inzichtelijk te maken wat er ónder de grond gebeurt.

Denk ook aan leaders, geanimeerde naamtitels, beeldeffecten, het toevoegen van een call to action, url en logo – waarbij we uiteraard altijd rekening zullen houden met uw bestaande huisstijl.
Klanten: Museumvereniging, Nickelson, Greenpeace, KidsRights, UNICEF, WaterAid, IFAW, FilmInsite, Annelies Dop (o.a. Canon en De Nederlandse Staatsloterij), AVRO, Fun Promotion, Omroep Gelderland, The Walt Disney Company Benelux, Amnesty International, RTV Utrecht, De Hermitage, De Nieuwe Kerk, Amsterdam Museum, Vitens.